Sojusz s8
na początku witam wszystkich z GŁÓWNEGO oraz z AKADEMII
może zapoczątkuję post o armii. jeden z moich podopiecznych zaproponował by AKADEMIA tworzyła armie def dla nas i dla GŁÓWNEGO. myślę że to ciekawy pomysł ponieważ mamy sporo ataków na część z nas i postawienie solidnego defa byłoby wskazane. GŁÓWNY natomiast tworzyłby w szczególności armie ofensywną
na pierwszym miejscu czekam na odpowiedź SZEFA, ale inni też mogą się wypowiedzieć
Offline
Ja osobiście uważam, że każdy trochę defa powinien mieć. Przy stawianiu obrony, w pierwszej kolejności powinni reagować najbliżsi sąsiedzi, bo z naturalnych względów jest im najłatwiej. Nie wyobrażam sobie sytuacji, że w razie potrzeby def jest składany tylko z armii które idą po kilkanaście godzin, a ci którzy mają blisko nie mają kogo podesłać.
Zresztą co do defensywy to kwestia jest szersza - imho kiedy potrzebujemy zebrać obronę, powinno to być ustawiane na konkretną godzinę, a nie na zasadzie "każdy podsyła kiedy mu przyjdzie na to ochota". Jeżeli to nie będzie zgrane, to będziemy tracić niepotrzebnie jednostki - tak już było przy defie dla DarkFantaGarden, w efekcie jedna osoba straciła całą obronę a na dodatek napastnik zrobił się czujny.
Offline
Tak trochę w innym temacie - przydałoby się jakoś ludzi zaktywizować, bo nawet połowa jeszcze nie zarejestrowała się na forum...
I jeszcze jedna kwestia. Jak wyglądają nasze plany jeżeli chodzi o koordynowanie działań z WI tudzież KAT?
Offline
Użytkownik
Swoją drogą należałoby powoli myśleć o atakach na inne sojusze, które mogą wyrosnąć na mocynch przeciwników - najlepszą obroną jest przecież atak.
Offline
Off Player
Mam dokładnie takie samo zdanie jak Poodel i Camillus, każdy powinien mieć i DEF i OFF. Ponad to uważam, że silni gracze bez problemu zbudują sami DEFa, a dla mniejszych to będzie duży koszt. A jak nie będą mieć OFFa, to nie będą się rozwijać.
Co do mogących powstać silnych sojuszy. Ja, jak mam trochę czasu, to skanuję graczy ze słabszych sojuszy w mojej okolicy i jak któryś ma trochę wojska, to nabijam sobie punkty OFF i czasem jeszcze jakaś suróweczka wpadnie.
Offline
Off Player
takie rozgraniczenie na def i off jest dość płynne np. topory, legioniści, haeduani, czy rycerze (a także konie cesarskie) są jednostkami i def i off jednocześnie, dużą kwestię zaczyna odgrywać tu fakt szkolenia w kuźni i zbrojowni.
moim zdaniem nasza przyszłość jako sojuszu leży właśnie w takich jednostkach: najdroższych, ale wszechstronnych, którymi można przeprowadzać rzeźnickie akcje, ale też nie strach postawić ich na defa.
Jak widzimy z ostatnich raportów u tomek321 Jimmy_CSF uderzył właśnie takimi jednostkami: toporami i rycerzami ( i TYLKO takimi). To doświadczony gracz, nie lekceważmy go, lecz uczmy sie od niego.
Offline
moje konska jedza po 4 zboza i masy jakiejs duzej nie zrobie po prostu i kwestia wyszkolenia ich na jakims tam poziom w zbrojowni i kuzni ale im dluzej bedzie trwala gra tym bardziej wszyscy beda mieli te ulepszenia i ja akurat uwazam ze najwazniejsza jest specjalizacja. Ale to juz wymaga przemyslanego planu bo ktos musialby sie posiwecac na przykald dla sojuszu i zamiast grabic budowac na przyklad defa na piechurow a ktos inny na koniki i tak samo z offfem - ale mysle ze jeszcze chwilke kazdy moze zajac sie tym co lubi najbardziej - u mnie juz niedlugo na przyklad deff bedzie mial z kuzni 20 lvl wiec moj def moze nie taki liczny ale na ten czas gry jest doskonale wyszkolony. Szkolenie konikow w innej osadzie idzie wolniej bo tu akurat oplaca mi sie i dawac w off i w deff w szkolenie
Offline
Osobiście nie przepadam za hybrydami takimi jak haedani.
Proponuje wykorzystanie zalet w obronie wszystkich ras.
Rzymianie produkują dodatkowych pretorian- najlepszego poskramiacza piechoty
Germanie produkują dodatkowe oszczepy- najlepszy poskramiacz konnicy
Galowie produkują dodatkową falangę- najtańszy zapychacz defa
W ten sposób nasze defy będą tanie i skuteczne.
co do offa,
Rzymianom proponują centurionów, najlepszą piechotę w grze , ewentualnie Ei do farmienia na dystansach
Germanom proponuje toporów - tani i skuteczni, chociaż sam robię pałkarzy, dodatkowo można G-rów jako wsparcie
Galom proponuję mieczników do rozbijania defa, gromy do farmienia, mając dobry plac turniejowy można farmić nimi graczy oddalonych nawet o ponad 200 pól.
Lepszym graczom proponuję zainwestować w tarany, przy dużej armii zwykle lepiej zaiwestować w nich niż dodatkowe wojsko.
Aby utrzymywać armię off i def na przyzwoitym poziomie proponuje posiadanie dwóch baz wojskowych- pierwsza (najlepiej na cropie) skupia się na ofie, druga na defie
Pozostałe osady mogą być farmami zasilającymi machinę wojskową.
Galami ze względu na gromy i plac turniejowy można efektywnie farmić używając tylko jednej osady.
Ostatnio edytowany przez Malepiwo (2007-10-18 18:14:20)
Offline
witajcie , znalazłem coś ciekawego hehe najemnicy ale to z innego serwera ;
Mamy zaszczyt przedstawić państwu po raz pierwszy na polskich serwerach - prywatną firmę kasacyjną "PUNKT G"
Oferujemy:
- katasowanie osad na zamówienie;
- rozbrajanie przeciwnika;
- zbrojne akcje przejmowania osadek.
Cennik:
1. Katasowanie osadki
- do 500 pop- 10k surki
- do 700 pop- 20k surki
- do 1000 pop- 40k surki
- od 1000 pop- 80k surki
2. Rozbrajanie przeciwnika:
- do 1k defa- 10k surki
- do 3k defa- 20k surki
- do 5k defa- 40k surki
- do 10k defa- 80k surki
- od 10k defa-150k surki
3. Przejmowanie osadki
- do 500 pop- 10k surki
- do 700 pop- 30k surki
- do 1000 pop- 60k surki
- od 1000 pop-100k surki
Regulamin:
- płatność dwufazowa - 50% przed akcją, reszta po
- zasięg akcji - tylko do 100 pól od punktu G
- obowiązuję kolejność zgłoszeń
- firma zastrzega sobie pobranie dodatkowej ilość surki za akcje na sojusze z top 10
- sojusze z top 3 - cena x 3
- firma zastrzega sobie możliwość niepodjęcia akcji, bez podania przyczyn
Rekrutacja otwarta - pop powyżej 3k - wojo 200%
Nie lekceważ potęgi mocy
Offline
TOP OFF
super:D!!!
Offline